החלפה והחזרה

בווישוז אפשר להחליף או לקבל זיכוי עד שנה  (365 ימים) מיום הקניה או לקבל החזר כספי מלא תוך עד 14 ימים, כל עוד המוצר במצב חדש ובאריזתו המקורית

החזרה והחלפה

בווישוז אפשר להחליף או לקבל זיכוי עד שנה (365 ימים)
מיום הקנייה , כל עוד המוצר במצב חדש ובאריזתו המקורית.

עם שליח

אם עדיין לא עברו 3 חודשים מהקנייה, אפשר להחליף את המוצר באמצעות שליח עד הבית במחיר של 36 ש"ח. כל מה שצריך לעשות הוא למלא את טופס הבקשה, ואנחנו ניצור איתכם קשר לתיאום.

הזמנת שליח

בסניפים

אפשר להחליף את המוצר בכל אחת מכ-85 החנויות שלנו ברחבי הארץ. יש להביא את כרטיס האשראי איתו שילמתם וחשבונית הקניה שנשלחה במייל. אם לא נשלחה יש לפנות לשירות הלקוחות.

רשימת סניפים

שימו 3>
לפני החלפה והחזרת מוצרים

  • בסניף בני ברק לא ניתן לבצע החלפות/החזרות 
  • לתשומת לבכם, לא תנתן אחריות על דגמי עודפים.
  • לתשומת לבכם, ווישוז אינה מתחייבת שהמידה שבחרתם תתאים, לכן במידה ויש צורך בהחלפה או החזר כספי, אל דאגה ניתן יהיה לעשות זאת בדרכים המפורטות מעלה.

    *לפרטי ביטול עסקה לחצו כאן

החזרה והחלפה

בווישוז אפשר להחליף או לקבל זיכוי עד שנה (365 ימים)
מיום הקנייה או לקבל החזר כספי מלא תוך עד 14 ימים,
כל עוד המוצר במצב חדש ובאריזתו המקורית.

  • בסניף בני ברק לא ניתן לבצע החלפות/החזרות 
  • לתשומת לבכם, לא תנתן אחריות על דגמי עודפים.
  • בביטול עסקה שלא עקב פגם או אי התאמה, או במקרה של ביצוע החלפה: לאחר שההזמנה הועברה ממחסני החברה אל חברת השליחויות ניתן יהיה לבטל את העסקה בעלות דמי משלוח של 20 ש"ח, גם במקרה בו ההזמנה המקורית בוצעה תחילה ללא עלות משלוח.
  • לתשומת לבכם, ווישוז אינה מתחייבת שהמידה שבחרתם תתאים, לכן במידה ויש צורך בהחלפה או החזר כספי, אל דאגה ניתן יהיה לעשות זאת בדרכים המפורטות מעלה.

שירות לקוחות

ימים א׳-ה׳ , בין השעות 9:00-17:00

טלפון שירות לקוחות

שעות פעילות ימים א׳-ה׳ , 9:00-17:00

טלפון שירות לקוחות

לקניה טלפונית

טלפון מחלקת מכירות

שעות פעילות ימים א׳-ה׳ , 9:00-17:00