שאלות תשובות

קנייה באתר

כיצד מתבצעת הקניה באתר WeShoes?

לאחר שצפיתם בפריטים בקטגוריות השונות או באמצעות מנוע החיפוש באתר, בכל עמוד פריט שאליו תיכנסו, תוכלו לבחור את הצבע והמידה המבוקשים עבורכם, ולהוסיף את הפריט אל סל הקניות שלכם באמצעות הכפתור "הוספה לסל".

מהו סל הקניות שלי?

סל הקניות מרכז בתוכו את כל הפריטים שאהבתם באתר ואתם מעוניינים לרכוש. לשם הוספת הפריט לסל הקניות יש ללחוץ על הכפתור "הוספה לסל". לאחר כל הוספת פריט לסל הקניות, תדרשו לעדכן אותנו האם אתם חברים רשומים באתר או חדשים.

בכדי ליהנות מהנחות האתר הבלעדיות יש להירשם כחבר אתר בקלות. בתום הזיהוי, יש ללחוץ על כפתור "לתשלום בטוח בקופה" ולסיים את הקנייה, או להמשיך לגלוש בחנות ולהוסיף פריטים נוספים אל סל הקניות שלכם. סל הקניות שלכם יישמר במערכת למשך שבועיים.

האם עלי להירשם לאתר על מנת לקנות בחנות המקוונת?

אם זוהי קנייתכם הראשונה באתר, באפשרותכם להירשם בתהליך הרשמה קצר שיאפשר לכם לקנות באתר בקלות ובמהירות

אם אינכם מעוניינים להירשם לאתר, תוכלו לבחור בעת הכניסה לאתר ובכל עת באפשרות "המשך כאורח" ולסיים את הזמנתכם מבלי להירשם לאתר. 
במידה ונרשמתם בעבר, כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל והסיסמה שלכם, והמערכת תזהה אתכם.

מהו החשבון שלי?

לאחר ההרשמה לאתר נוצר עבורכם דף "החשבון שלי" בו תוכלו לעקוב אחרי סטאטוס ההזמנה שלכם, מתי יצאה למשלוח, מתי סופקה בחנות ועוד.

בנוסף, תוכלו לצפות בקניות שביצעתם ולעדכן את פרטיכם האישיים.

כיצד לשנות סיסמא באתר?

תוכלו לעדכן את כל פרטיכם האישיים וגם את סיסמתכם בדף החשבון שלי תחת הקטגוריה: פרטי החשבון.

שכחתי סיסמה. מה עושים?

במידה ושכחתם את סיסמתכם ניתן ללחוץ כאן או על "שכחתי סיסמא" בעמוד הכניסה לאתר. לאחר מכן הזינו את כתובת הדוא"ל איתה נרשמתם 

כיצד אדע שהקניה הסתיימה בהצלחה?

בסיום תהליך הקניה תועברו לעמוד שבו יוצג לכם אישור על ביצוע הקניה ומספר הזמנתכם. אישור אוטומטי על ביצוע ההזמנה יישלח לדוא"ל שלכם. יש מקרים בהם נשלח האישור לדואר הזבל.

לא קיבלתי אישור על הקניה שלי, מה עושים?

במידה ולא קיבלתם אישור אוטומטי על הזמנתכם, ניתן לפנות אל מחלקת שירות הלקוחות של ווישוז בדוא"ל: info@weshoes.co.il 

או בטלפון 03-6213033

בכל מקרה אנו ממליצים לבדוק לפני האם הגיע המייל לדואר הזבל בטעות.

במידה וההזמנה לא התבצעה מכל סיבה שהיא, שירות הלקוחות שלנו ייצור עמכם קשר.

אפשרויות תשלום ומדיניות תשלומים

מהן אפשרויות התשלום באתר?

ניתן לשלם בכרטיסי אשראי מסוג ויזה כאל, ויזה לאומי, מאסטרכארד, ישראכרט ואמריקן אקספרס או באמצעות PAYPAL.ביט, אפל פיי, גוגל פיי

האם ניתן לשלם באתר בתשלומים?

כן , בכל רכישה מעל ₪150 ניתן לשלם עד 10 תשלומים ללא ריבית

מתי מתבצע החיוב על ההזמנה שלי באתר?

החיוב יבוצע באופן אוטומטי בעת השלמת תהליך ההזמנה. השלמת תהליך ההזמנה מותנה בקבלת אישור מחברת כרטיסי האשראי על ביצוע החיוב.

במידה ולא אושרה העסקה ע"י חברות האשראי/פייפאל הלקוח יועבר חזרה לסל הקניות ותוצג עבורו הודעת שגיאה/ תתקבל הודעה על כך בזמן הגלישה.

האם ניתן לרכוש פריטים באתר ולאסוף אותם בחנויות?

בהחלט. במהלך התשלום בקופה, בבחירת אופן המשלוח לחבילה בחרו באפשרות "איסוף עצמי מהחנות", וסמנו את החנות המועדפת עבורכם לאיסוף. הפריטים שהזמנתם יגיעו לחנות המבוקשת עד כ-8 ימי עסקים,ייתכנו עיכובים. אתם תקבלו SMS שמעדכן על כך, ואז תוכלו להגיע לשם ולאסוף את הזמנתכם.

האם מחיר הפריטים באתר זהה למחיר בחנויות?

מובהר כי ייתכן שמחירי המוצרים יהיו שונים ממחירי המוצרים הנמכרים בסניפי החברה. בכל מקרה החברה איננה מתחייבת כי המחירים של המוצרים באתר זהים או נמוכים יותר ממחירי הפריטים בסניפי החברה ואין להסתמך על המחירים באתר כאילו החברה התחייבה להציעם במחיר זהה או מוזל. באתר ניתן למצוא פרטי עודפים מעונות קודמות שאינם נמצאים בחנויות. יש מבצעים נקודתיים לאתר.

האם ניתן לשלם במזומן על קנייה באתר?

לא, התשלום מתבצע בכרטיסי אשראי או פייפאל (PAYPAL), ביט, אפל פיי (APPLE-PAY) ו-גוגל פיי (GOOGLE-PAY)

קנייה מאובטחת באתר

האם אתר WeShoes מאובטח ובטוח לקנייה?

כן, האתר הינו אתר מאובטח, כך שכל הנתונים שמוסרים לקוחותינו במהלך הקנייה באתר נשארים חסויים ומאובטחים. שלב התשלום ומסירת פרטי האשראי מתבצע מחוץ לאתר WeShoes בתוך סביבה מאובטחת במיוחד המותאמת לתקן PCI העולמי, באמצעות מערכת הסליקה של חברת PayPlus.

האם פרטי כרטיס האשראי שלי נשמרים במערכת האתר?

לא. פרטי כרטיסי האשראי של הלקוחות המבצעים פעולות באתר אינם נשמרים כלל במערכות.

הסליקה באתר מתבצעת באמצעות PayPlus כל זאת על מנת להבטיח ללקוחותינו באתר קנייה בטוחה.

מדוע עלי להקליד את שלוש הספרות האחרונות שעל גב כרטיס האשראי?

על פי הוראת חברות כרטיס האשראי, על מנת לבצע קנייה באתר עלינו לקבל נתון זה מבעל כרטיס האשראי.

הקלדת שלוש הספרות שעל גב כרטיס האשראי (קוד אימות) מאפשרת לנו לוודא כי מבצע הקנייה הוא אכן בעל כרטיס האשראי. בכרטיסי אמריקן אקספרס קוד האימות הוא בן 4 ספרות.

משלוחים ומעקב אחר הזמנות

מהן אפשרויות המשלוחים והעלויות עבורן באתר?

קיימות שלוש אפשרויות למשלוח הזמנתך:
משלוחים לרחבי הארץ - 19.9₪ – משלוח עם שליח. המשלוחים יתבצעו לאזורים אליהם תגיע חברת השליחויות והכל בכפוף למדיניות חברת השליחויות, לרבות בעניין ההתחייבות למועד המשלוח.

*משלוח חינם - בקנייה ב- ₪249 ומעלה – עם שליח עד הכתובת שביקשתם

איסוף עצמי מהחנות - איסוף עצמי מחנויות CROCS/WeShoes  – חינם 

תוך כמה זמן אקבל את הזמנתי?

במשלוח, תקבל את הזמנתך לפי מדיניות המשלוחים המפורטת כאן – מדיניות משלוחים, החלפה והחזרה

באיסוף עצמי מחנות CROCS &MORE/WeShoes  – לקראת תום תהליך הרכישה באתר, ניתנת לכם אפשרות בחירה באיסוף עצמי ואת נקודת האיסוף (החנות) ממנה תיאסף ההזמנה. עם הגעת הזמנתכם לחנות, יצרו עמכם קשר מהחנות ויבקשו מכם להגיע ולאסוף את הזמנתכם.

לתשומת לבכם,  לוקח לנו מספר ימים להעביר את ההזמנה מהמחסנים הלוגיסטיים שלנו אל נקודת האיסוף בחנות. מכיוון שכך, אנא אל תיגשו לאסוף את ההזמנה מהחנות לפני שהודענו לכם.

במידה ובכל זאת החלטתם לגשת לחנות, אנא התקשרו לפני כן, כדי לוודא שהזמנתכם אכן הגיעה לחנות.

מהו סטטוס הזמנתי?

לאחר ביצוע הרכישה, ניתן לעקוב אחר סטטוס ההזמנה בכל רגע באמצעות כניסה ל"חשבון שלי" באתר, ולאחר מכן לחצו על "לוח ההזמנות שלי".

החזרות והחלפות

ביצעתי הזמנה באתר והתחרטתי. מה עושים?

1-ביטול עצמאי ללא נציג:

במהלך 60 דקות מרגע הרכישה ואישורה, ניתן לבטל את ההזמנה, ולקבל את הסכום ששולם עבורה, תוך 14 ימים מקבלת הודעת הביטול.על מנת לבטל את ההזמנה, בדף סיכום ההזמנה, אשר מופיע מיד לאחר התשלום, יש ללחוץ על כפתור "ביטול הזמנה":

במידה וסגרתם דף זה, ניתן להגיע אליו גם דרך עמוד "מעקב הזמנה" באתר.

כמו כן, תוכלו להגיע לדף סיכום ההזמנה, מתוך הודעת הדואר האלקטרוני אשר תישלח לכתובת שהוזנה בעת מילוי טופס ההזמנה בדבר קליטת ההזמנה, על ידי לחיצה על כפתור "לצפייה בסטטוס ההזמנה". 

2-במידה וחלפו יותר מ- 60 דקות ממועד משלוח אישור ההזמנה לכתובת הדואר האלקטרוני שהוזנה בעת מילוי טופס ההזמנה,ניתן לבטל את ההזמנה באופן הבא:

 ככל ועומדת לך זכות לביטול עסקה, בהתאם לתנאי רכישת המוצר, לתקנון האתר ו/או לחוק הגנת הצרכן תשמ"א- 1981, Weshoes מאפשרת לבטל עסקה שנעשתה באתר האינטרנט שלה, באמצעות הודעת ביטול בכל אחת מהדרכים המופרטות להלן ובהתאם לדרכי התקשרות המפורטות להלן:

  1. באחד מסניפי החברה, בהתאם לרשימת הסניפים המפורטות בעמוד הבא: איתור סניפים.
  2. בעל פה בטלפון מספר 03-6213033 בשעות הפעילות ימים א'-ה' בין השעות 10:00-18:00.
  3. בדואר אלקטרוני לכתובת האימייל של שירות הלקוחות: info@weshoes.co.il. נא לציין בכותרת המייל "ביטול עסקה".
  4. בדואר רשום לכתובת: רחוב ביאליק 5, תל אביב, מיקוד 6332405.
  5. באינטרנט - באמצעות משלוח טופס הודעת ביטול המופיע מטה . בהודעת הביטול יש לציין שם מלא ותעודת זהות, וכן את פרטי העסקה שברצונך לבטל. ככל שהעסקה מבוטלת בעל פה (בטלפון או באחד מסניפי הרשת), יש למסור גם מספר הזמנה

ביטול הזמנה לפני שליחת המוצרים ללקוח-

כל עוד לא נשלחה ההזמנה ללקוח באמצעות חברת השילוח חיצונית ו/או איסוף מסניפי החברה, רשאי הלקוח לבטל את ההזמנה, כולה או חלקה, בהתאם לדרכי ההתקשרות המפורטות לעיל. בביטול ההזמנה לפני שליחת המוצרים ללקוח (לפני יציאתם ממחסני החברה), לא יחויבו דמי ביטול.

ביטול הזמנה לאחר שליחת המוצרים ללקוח-

במידה ולקוח מעוניין לבטל את הזמנתו לאחר שהמוצר נשלח אליו, יוכל לעשות זאת תוך 14 יום מיום קבלת המוצרים, או מיום קבלת מסמך הגילוי (לפי המאוחר מביניהם), על ידי מסירת הודעת ביטול בהתאם לדרכי ההתקשרות המפורטות לעיל, או להחליפם באמצעות הגעה לאחד מסניפי הרשת עם המוצר שנרכש.

בתוך 14 ימים ממועד קבלת הודעת הביטול, החברה תחזיר ללקוח את הסכום ששולם על ידו בעת ביצוע ההזמנה, לרבות דמי המשלוח, ככל ושולמו על ידו. במקרה כזה החברה תהא רשאית לגבות דמי ביטול בשיעור של 5% ממחיר ההזמנה שבוטלה או 100 ₪, לפי הנמוך מבין השניים (ובלבד שהביטול לא נבע מפגם, קלקול במוצר, אי התאמה בין המוצר שהתקבל לבין מסמך הגילוי, והכל בהתאם להוראות החוק). ההחזר כאמור בסעיף זה, ייעשה באמצעות אמצעי התשלום באמצעותו בוצעה הרכישה שבוטלה.

האם ניתן לבצע החזרה או החלפה לפריטים שנקנו באתר?

בוודאי. ניתן לבטל הזמנה ו/או להחליף פריט בתוך 14 ימים ממועד קבלת הפריט (או מסמך הגילוי כהגדרתו בחוק הגנת הצרכן, תשמ"א - 1981, המאוחר מביניהם), והכל בכפוף לתנאי ביטול העסקה המפורטים באתר. ניתן להחזיר מוצר שנרכש באתר באמצעות הגעה לאחד מסניפי הרשת ( למעט סניפי ווישוז או ווישוז עודפים לא כולל סניפי ווישוז כסאח, קרוקס ואחרים), בתוך 365 ימים מיום קבלת ההזמנה ע"י הלקוח בצירוף חשבונית רכישה, ובלבד שהמוצר תקין ולא נעשה בו שימוש, באריזתו המקורית, כשכל התוויות/תגיות עדיין צמודות לפריט, כשהוא שלם ו/או ללא פגיעה ו/או נזק ו/או פגם ו/או קלקול מכל מין וסוג. מובהר, כי החלפת המוצר בסניף הינה בהתאם למלאי הקיים בסניף

למידע המורחב בעמוד מדיניות משלוחים,
החלפה והחזרה >>

מהם התנאים להחזרת פריטים שקניתי באתר WeShoes

לפניכם תנאי החזרה של פריטים שנקנו באתר:

  • ניתן להחליף מוצר שנרכש באתר באמצעות הגעה לאחד מסניפי הרשת ( למעט סניפי ווישוז או ווישוז עודפים לא כולל סניפי ווישוז כסאח, קרוקס ואחרים), בתוך 365 ימים מיום קבלת ההזמנה ע"י הלקוח בצירוף חשבונית רכישה, ובלבד שהמוצר תקין ולא נעשה בו שימוש, באריזתו המקורית, כשכל התוויות/תגיות עדיין צמודות לפריט, כשהוא שלם ו/או ללא פגיעה ו/או נזק ו/או פגם ו/או קלקול מכל מין וסוג. מובהר, כי החלפת המוצר בסניף הינה בהתאם למלאי הקיים בסניף
  • יש להגיע לסניף עם החשבונית שהתקבלה לאחר השלמת רכישת המוצר.
  • עלות החזרת הזמנה *באמצעות שליח* מטעם חברת השליחויות הינה: 36 ₪.
  • עלות החלפת מוצר *באמצעות שליח* מטעם חברת השליחויות הינה: 36 ₪.
  • תיאום איסוף מוצר על ידי שליח ניתן לבצע על ידי פניה לשירות הלקוחות של החברה.
  • למען הסר ספק, בכל מקרה של טעות בהזמנה על ידי החברה, החלפת המוצר תיעשה באותו האופן בו סופקה ההזמנה המקורית (איסוף בסניף/משלוח עד הבית).

לעמוד -מדיניות משלוחים,
החלפה והחזרה

לרשימת חנויות רשתCROCS & MORE/ WeShoes. >>

כיצד אקבל זיכוי על החזרת פריט?

ניתן לקבל החזר כספי לכרטיס האשראי שבו בוצעה העסקה בתוך 14 יום מהמועד שההזמנה הגיעה אליכם.
ההחזר הכספי יבוצע בהתאם למועדים המפורטים בחוק, דרך חברת כרטיסי האשראי או Pay Pal.

במידה ובחרתי לקבל זיכוי כספי על הזמנתי, האם עלי לבטל את העסקה גם מול חברת האשראי?

אנו נבטל את העסקה מול חברת האשראי, ולכן אין צורך לפנות אליה ישירות.

אינני רואה בכרטיס האשראי זיכוי להזמנה שביטלתי, מה עושים?

לפרטים ובירורים באשר למוצרים ואספקתם ניתן לפנות אל מחלקת שירות הלקוחות של ווישוז בדוא"ל: info@weshoes.co.il  או בטלפון 052-3243538

ביצעתי הזמנה אולם העסקה שלי בוטלה, מדוע?

הזמנתכם עלולה שלא להתבצע אם: 
1. לאחר סיום הקנייה אזל המוצר שבחרתם מן המלאי
2. פרטי כרטיס האשראי שלכם ו/או פרטיכם המלאים לא נקלטו במערכת.
במקרים אלה ייצור עמכם שירות הלקוחות קשר. לפרטים ובירורים באשר למוצרים ואספקתם ניתן לפנות אל מחלקת שירות הלקוחות של ווישוז בדוא"ל: info@weshoes.co.il  או בפלאפון 052-3243538

ההסבה מ- Crocs&More ל-WeShoes

מה ההבדל בין Crocs&More ל-WeShoes ?

WeShoes היא המשך טבעי של Crocs&More אבל בעצם הרבה יותר.
ב- Crocs&More יש מותג אחד עיקרי ב-WeShoes יש מגוון אדיר של מותגים מובילים
האפשרות שלנו להביא את הנעלים הכי עכשוויות במגוון אדיר ומנעד רחב של צבעים – מעניק לנו את האופציה להיות הכי אקטואלים בשוק הישראלי

למה החלפתם את השם ? Crocs&More נכשל ?

חד משמעית לא. התרחבנו, גדלנו, צמחנו והתפתחנו, היום יש לנו הרבה יותר מה להציע.
כבר אין כאן רק Crocs, יש Scholl, Natural World, Moses, Blundstone, Desigual ועוד רבים וטובים

האם אפשר למצוא עדיין Crocs בחנויות WeShoes ?

כן בטח, כל הקולקציה של Crocs נשארה בחנויות.

מה הסיבה למיתוג מחדש של הרשת ?

הפכנו עם השנים מחברה של מותג אחד (crocs)  לחברה שמייבאת ומייצרת מגוון מותגים

יש לי זיכוי/ביטול עסקה ב- Crocs&More זה תקף גם כאן ?

לא. מימוש זיכויים אשר התקבלו בסניפי הרשת יתקבלו רק בסניפים.

יש לי מועדון ב-Crocs&More האם הוא תקף עכשיו ב-WeShoes ?

כן, כל הלקוחות שהם חברי מועדון Crocs&More הם אוטומטית חברי מועדון ב- WeShoes המועדון החדש

קניתי נעל ב-Crocs&More והיא פגומה, האם אני יכול להחליף ב-WeShoes ?

כן, זו אותה הרשת, היא רק עברה מיתוג מחדש.

כרטיסי מתנה של Crocs&More מתקבלים גם ב-WeShoes ?

כרטיסי מתנה מתקבלים רק בסניפים ולא באתר. יש לוודא שהכרטיס בתוקף.

*כרטיסי חבר אינם תקפים לאתר

למה יש עדיין סניפים שנשארים Crocs&More ?

כי באותו מתחם יש שני סניפים: אילת,ירכא,חוצות ובילו