שירות למוצרים שעברו שימוש
אנחנו ב- WeShoes מוכרים רק מוצרים איכותיים שבדקנו. זה מאפשר לנו לתת לכם אחריות על מוצרים שקניתם ולהחליף או לתקן ללא עלות מוצר פגום.
לא תינתן אחריות (לרבות תיקון ו/או החלפה) לרפידות, שרוכים, קישוטים, לניטים, אבנים, פאייטים ושאר תוספות נלוות, קרעים, שריטות, שפשופים, כתמים, קילופים, התכווצויות, התרחבויות, חורים, דהיית צבע, כדוריות בד, אי נוחות, נזקי חום, נזקי אש, נזקי קור, , וכיוצ'. יורחב האמור לעיל כי האחריות הינה על פגם ייצור במוצר בלבד.
לא תינתן אחריות לטובין אשר כובסו שלא על פי הוראות היצרן. לא תינתן אחריות לטובין שנפגמו כתוצאה מבלאי, שחיקה, שימוש וכיו"צ.
איך השירות עובד?
-
מוצרים יתקבלו לבדיקת החברה עד 3 חודשים מיום רכישתם ובתנאי שהוצגה חשבונית קנייה.
- את המוצר אותו אתם מעוניינים שנבחן יש להפקיד בכל אחת מחנויות הרשת ברחבי הארץ (רשימת הסניפים).
- בזמן ההפקדה יש להביא חשבונית, זיכוי או הוכחת קנייה אחרת.
-
מענה ראשוני לפי בדיקת החברה יינתן לצרכן עד 5 ימי עסקים מרגע הפקדת המוצר לבדיקה באחד מסניפי הרשת (כאשר מדובר בבדיקת היצרן – משך הזמן תלוי במהות הפגם ובזמינות היצרן), והטיפול יינתן עפ"י החלטת החברה (זמן הטיפול עצמו עשוי להשתנות בהתאם לסוג הטיפול שהוחלט על ידי החברה).
בתום הטיפול בפנייה שלכם, יש לאסוף את המוצר מהחנות בתוך 14 ימים. מוצרים שלא יידרשו בתום תקופה זו ייתרמו לנזקקים. - סנדלי שורש, מתן השרות רק אצל היצרן בארץ, הסניפים משמשים רק כתחנת ממסר בין הלקוחות לסוכן, היצרן קובע את המענה ולא הרשת
- מוצרי הוקה, מתן השרות הוא מול הסוכן של ניו ראן, הסניפים משמשים רק כתחנת ממסר בין הלקוחות לסוכן, הסוכן קובע את המענה והסניף פועל בהתאם לחוות דעת זו.
-
כאשר נפתחת פנייה בסניפי הרשת, על מוצר שעבר שימוש כל השרות מתחילתו ועד סופו יינתן רק בסניף זה (לא ניתן להפקיד את המוצר בסניף אחד ולקבל בגין אותה פניה שרות בסניף אחר ברשת)
שירות הלקוחות שלנו ישמח לעזור בכל שאלה או בקשה במייל, בווסטאפ
info@weshoes.co.il או בטלפון : 03-6213033