שירות למוצרים שעברו שימוש

אנחנו ב- WeShoes מוכרים רק מוצרים איכותיים שבדקנו. זה מאפשר לנו לתת לכם אחריות על מוצרים שקניתם ולהחליף או לתקן ללא עלות מוצר פגום.

האחריות תקפה לפגמי ייצור ולבלאי לא סביר, ולא מכסה נזק, שנגרם בעקבות שימוש או איחסון בלתי סבירים, וגם לא מכסה פגיעה בחלקים כמו רצועות, שרוכים, נצנצים, אורות, קישוטים, פלקים (החלק התחתון של העקב בנעלי נשים ) וכו'

איך השירות עובד?

    • את המוצר אותו אתם מעוניינים שנבחן יש להפקיד בכל אחת מחנויות הרשת ברחבי הארץ (רשימת הסניפים).
    • בזמן ההפקדה יש להביא חשבונית, זיכוי או הוכחת קנייה אחרת.
    • אנחנו משתדלים לחזור עם תשובה בתוך 3 ימי עסקים. במקרה שיש צורך בתיקון, זה עלול לקחת זמן נוסף.
    • בתום הטיפול בפנייה שלכם, יש לאסוף את המוצר מהחנות בתוך 14 ימים. מוצרים שלא יידרשו בתום תקופה זו ייתרמו לנזקקים.
    • סנדלי שורש, מתן השרות רק אצל היצרן בארץ, הסניפים משמשים רק כתחנת ממסר בין הלקוחות לסוכן, היצרן קובע את המענה ולא הרשת
    • מוצרי הוקה, מתן השרות הוא מול הסוכן של ניו ראן, הסניפים משמשים רק כתחנת ממסר בין הלקוחות לסוכן, הסוכן קובע את המענה והסניף פועל בהתאם לחוות דעת זו.
    • כאשר נפתחת פנייה בסניפי הרשת, על מוצר שעבר שימוש כל השרות מתחילתו ועד סופו יינתן רק בסניף זה (לא ניתן להפקיד את המוצר בסניף אחד ולקבל בגין אותה פניה שרות בסניף אחר ברשת)

      שירות הלקוחות שלנו ישמח לעזור בכל שאלה או בקשה במייל, בווסטאפ 
052-3243538

 

info@weshoes.co.il  או בטלפון :  03-6213033