מדיניות החלפה והחזרה
איזה כיף שקניתם WeShoes :)
רוצים להחליף או להחזיר את המוצר שקניתם? אנחנו כאן!
ב- WeShoes אפשר להחליף או לקבל זיכוי בתוך שנה (!) מיום הקנייה או לקבל החזר כספי מלא בתוך 14 יום, כל עוד המוצר במצב חדש ובאריזתו המקורית.
יש 2 דרכים לבצע החלפה או החזרה:
1. בחנות: להחליף את המוצר בכל אחת מ-60 החנויות שלנו ברחבי הארץ (לאיתור הסניף הקרוב ביותר). יש להביא אתכם את כרטיס האשראי שאיתו שילמתם באתר וחשבונית קניה שנשלחה במייל, במידה ולא נשלחה יש לפנות לשירות לקוחות.
2. עם שליח: אם עדיין לא עברו 3 חודשים מהקנייה, אפשר להחליף את המוצר באמצעות שליח עד הבית במחיר של 36 ש"ח. כל מה שצריך לעשות הוא למלא את טופס הבקשה, ואנחנו ניצור איתכם קשר לתיאום.
*בסניף בני ברק לא ניתן לבצע החלפות/החזרות
*לתשומת לבכם, לא תנתן אחריות על דגמי עודפים.
*בביטול עסקה שלא עקב פגם או אי התאמה, או במקרה של ביצוע החלפה: לאחר שההזמנה הועברה ממחסני החברה אל חברת השליחויות ניתן יהיה לבטל את העסקה בעלות דמי משלוח של 20 ש"ח, גם במקרה בו ההזמנה המקורית בוצעה תחילה ללא עלות משלוח.
*לתשומת לבכם, ווישוז אינה מתחייבת שהמידה שבחרתם תתאים, לכן במידה ויש צורך בהחלפה או החזר כספי, אל דאגה ניתן יהיה לעשות זאת בדרכים המפורטות מעלה.
שירות הלקוחות שלנו ישמח לעזור בכל שאלה או בקשה במייל, בווסטאפ 052-3243538
info@weshoes.co.il או בטלפון : 03-6213033