מדיניות משלוחים

...משלוח עד הביתאיסוף מסניפים
מחיר₪19.90 (חינם בהזמנה מעל ₪249)חינם
זמני משלוח עד 10 ימי עסקים*עד 10 ימי עסקים*
כשהזמנה מוכנההשליח יתקשר לתיאום המשלוחנתקשר להודיע כשההזמנה מחכה בסניף

סוגי ועלות משלוח

  • ברכישה באתר תוכלו ליהנות ממשלוחים לרחבי הארץ, עד 10 ימי עסקים (ייתכנו עיכובים).
  • מוצרים שהוזמנו באתר יסופקו באמצעות חברת שליחויות חיצונית (להלן: "חברת השליחויות").
  • המשלוחים יתבצעו לאזורים אליהם תגיע חברת השליחויות והכל בכפוף למדיניות חברת השליחויות, לרבות בעניין ההתחייבות למועד המשלוח.
  • משלוח חינם בהזמנה של מוצרים בשווי של 249 ₪ ומעלה (עבור כל הזמנה).
  • עלות המשלוח היא 19.90 ₪ (עבור כל הזמנה).

איסוף מסניפי החברה

  • ניתן לאסוף את ההזמנה, ללא תוספת תשלום, מסניף של החברה שיבחר על ידי הלקוח בעת ההזמנה באתר. סניפי החברה בהם ניתן לבצע איסוף עצמי הינם בהתאם לרשימת הסניפים המפורטת באתר החברה.
  • אספקת הפריטים לאחד מסניפי החברה תתבצע עד 10 ימי עסקים (ייתכנו עיכובים) ממועד אישור ההזמנה על ידי החברה.
  • עם הגעת החבילה לסניף שנבחר,, שירות הלקוחות / מנהל הסניף יצור קשר עם הלקוח ו/או תישלח ללקוח הודעת SMS (לפי שיקול דעת הבלעדי של החברה) על מנת ליידע כי הפריטים נמצאים בסניף וניתן להגיע לאוספם..
  • איסוף עצמי מהסניף יתבצע בתוך 10 ימים ממועד הגעת ההזמנה לסניף.
  • על הלקוח לאסוף את הפריטים מהסניף במהלך שעות הפעילות של הסניף.

מעקב אחר סטטוס הזמנה

תוך 48 שעות מהקנייה נשלח לכם מייל אישור ובו מספר ההזמנה
אחרי קבלת המייל סטטוס ההזמנה יופיע ב״חשבון שלי״ באתר
תקבלו סמס כשהשליח בדרך או שהמוצרים מחכים בסניף שבחרתם

החזרה והחלפה

עם שליח

אם עדיין לא עברו 3 חודשים מהקנייה, אפשר להחליף את המוצר באמצעות שליח עד הבית במחיר של 36 ש"ח. כל מה שצריך לעשות הוא למלא את טופס הבקשה, ואנחנו ניצור איתכם קשר לתיאום.

הזמנת שליח
בסניפים

אפשר להחליף את המוצר בכל אחת מכ-90 החנויות שלנו ברחבי הארץ. יש להביא את כרטיס האשראי איתו שילמתם וחשבונית הקניה שנשלחה במייל. אם לא נשלחה יש לפנות לשירות הלקוחות.

רשימת סניפים

מדיניות החלפות והחזרות

  • משתמש שביצע הזמנה באתר או בטלפון רשאי לבטל את העסקה בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981 (להלן: "חוק הגנת הצרכן") מיום עשיית העסקה ועד 14 ימים מיום קבלת המוצרים, או מיום קבלת מסמך הגילוי (לפי המאוחר מביניהם), והכל בהתאם לתנאי ביטול העסקה המפורטים באתר. זכותו של המשתמש לבטל עסקה אינה גורעת מזכותה של החברה לתבוע את נזקיה אם תיווכח כי ערכם פחת, לרבות כתוצאה מהרעה או שינוי במצבם בזמן שהיו ברשותו של המשתמש.
  • המשתמש רשאי להחליף המוצר במוצר אחר, או להחזיר את המוצר ולקבל בגינו שובר זיכוי לרכישה בסניפי הרשת הפיזיים, בתוך 3 חודשים ימים ממועד קבלת מוצר שרכש באתר ו/או בהזמנה טלפונית, באחת מהדרכים המפורטות להלן:
  • 1. באמצעות הגעה לאחד מסניפי הרשת [למעט סניפי ווישוז עודפים, ווישוז כסאח, קרוקס, וחנויות קונספט שאינן ווישוז] מבלי שנעשה בהם כל שימוש, כשהם שלמים, באריזתם המקורית, ללא פגיעה, נזק, פגם וקלקול מכל מין וסוג ובמצב שהוא קיבל אותם לידיו. החלפת המוצרים תתאפשר בהצגה של הוכחת רכישה, ובהתאם למלאי הקיים בסניף.
  • 2. באמצעות מערכת "יוטרן" באתר – החלפה באמצעות תיאום שליח עם שירות הלקוחות. עלות החזרת הזמנה לחברה באמצעות שליח מטעם חברת השליחויות הינה: 36 ₪.
  • עלות החלפת מוצר באמצעות שליח מטעם חברת השליחויות הינה: 36 ₪.
  • תיאום איסוף מוצר על ידי שליח ניתן לבצע באמצעות פניה לשירות הלקוחות של החברה .
  • למען הסר ספק, בכל מקרה של טעות בהזמנה על ידי החברה, או פגם במוצר, החלפת המוצר תיעשה באותו האופן בו סופקה ההזמנה המקורית (איסוף בסניף/משלוח עד הבית ללא עלות).
  • שובר זיכוי לרכישה בסניפים הפיזיים של הרשת שבתוקף לשנתיים? בכפוף למדיניות בסניף.

פרטים כלליים

משלוחים, החזרות והחלפות

  • יום עסקים - ימים א' עד ה', לא כולל ימי שישי, שבת, שבתון, ערבי חג וימי חג. יום ביצוע ההזמנה לא ייחשב כיום עסקים.
  • הזמנות שיתקבלו לאחר השעה 12:00 ייחשבו שבוצעו ביום העסקים הבא.
  • החברה רשאית לעדכן את תעריפי המשלוחים מעת לעת ובלא צורך בהודעה מוקדמת.
  • תעריף המשלוח ביחס להזמנה שבוצעה הוא תעריף המשלוח באתר בעת ביצוע ההזמנה. אם עודכנו תעריפי המשלוחים טרם השלמת ביצוע ההזמנה על ידי הלקוח, יחויב הלקוח לפי התעריפים המעודכנים.
  • מובהר, כי זמני המשלוח הינם משוערים ותלויים בחברת השליחויות. בהתאם, החברה אינה יכולה לקחת אחריות למועד המשלוח, על אף שהיא עושה את מירב המאמצים על מנת שמשלוחיה יגיעו במועד. החברה לא תישא באחריות לאיחור/עיכוב במועד אספקת המוצרים.
  • החברה לא תהיה אחראית לכל איחור או עיכוב באספקה ו/או לאי-אספקה של הזמנה, שנגרם כתוצאה מ"כוח עליון" ו/או מאירועים שאינם בשליטתה של החברה ו/או של חברת השליחויות, לרבות, אך מבלי לגרוע, מלחמות, שביתות, אסונות טבע, אירועים ביטחוניים, מגפות, סגרים, תקלות במערכת המחשוב, תקלות במערכות הטלפונים, תקלות בשירות הדואר האלקטרוני, שינויים במצב הביטחוני, בריאותי ומצבים ואירועים נוספים שאינם בשליטת החברה ו/או חברת השליחויות.
  • לא סופק המשלוח מסיבה הקשורה בלקוח, לרבות אך מבלי לגרוע, עקב מסירת פרטים שגויים ו/או לא נכונים ו/או לא מדויקים בעת ביצוע ההזמנה ו/או שהלקוח סירב לקבל את המשלוח, יחויב הלקוח בעלות דמי המשלוח.
  • ייתכנו זמני אספקה גבוהים מהרגיל עקב עומסים עקב אירועים ו/או מבצעים מיוחדים (לדוגמא: בלאק פרידיי, חגי ישראל וכיוב').
  • בהזמנת נעלי "הוקה" יתווספו 3-2 ימי עסקים להזמנה כולה (ייתכנו עיכובים).
  • מובהר עוד, כי אספקת המוצרים על ידי חברת השליחויות ליעדים מרוחקים תוכל להאריך את זמן אספקת המוצרים. לרשימת היעדים המרוחקים יש להיכנס לאתר חברת השליחויות. אין צורך להמתין לשליח בבית, חברת השליחויות תיצור קשר עם הלקוח עבור מועד האספקה.

שירות לקוחות

ימים א׳-ה׳ , בין השעות 10:00-18:00

ווצאפ אימייל
טלפון שירות לקוחות

שעות פעילות ימים א׳-ה׳ , 10:00-18:00

03-621-3033
טלפון מחלקת מכירות

שעות פעילות ימים א׳-ה׳ , 10:00-18:00

03-621-3030
info@weshoes.co.il