Copy of ביטול עסקה

התחרטת? אין בעיה. ניתן לבטל את ההזמנה באופן הבא: 

  1. ביטול עצמאי ללא נציג:

 במהלך 60 דקות מרגע הרכישה, ניתן לבטל את ההזמנה, ולקבל זיכוי מלא, באופן עצמאי וללא נציג באופן הבא. בדף סיכום ההזמנה, אשר מופיע מיד לאחר התשלום, יש ללחוץ על כפתור "ביטול הזמנה":

 במידה וסגרתם דף זה, ניתן להגיע אליו מתוך מייל אישור ההזמנה שקיבלתם, על ידי לחיצה על כפתור "לצפייה בסטטוס ההזמנה":

 ניתן להגיע לדף סיכום ההזמנה גם דרך עמוד "מעקב הזמנה"

 

  1. ביטול עסקה לאחר 60 דק' מרגע אישור ההזמנה:

 במידה וחלפו יותר מ-60 דק' ממועד אישור ההזמנה ניתן לבטל אותה באופן הבא:

 ככל ועומדת לך זכות לביטול עסקה, בהתאם לתנאי רכישת המוצר, לתקנון האתר ו/או לחוק הגנת הצרכן תשמ"א- 1981, הנך רשאי/ת למסור הודעת ביטול עסקה, באחת מהדרכים שלהלן:

  1. בעל פה בטלפון מספר 03-6213033 בשעות הפעילות ימים א'-ה' בין השעות 09:00-17:00.
  2. בדואר אלקטרוני לכתובת האימייל של שירות הלקוחות: info@weshoes.co.il. נא לציין בכותרת המייל "ביטול עסקה".
  3. בדואר רשום לכתובת: רחוב ביאליק 5, תל אביב, מיקוד 6332405.
  4. באינטרנט - באמצעות שליחת טופס הודעת הביטול המופיע מטה.
  • בהודעת הביטול יש לציין שם מלא ותעודת זהות, וכן את פרטי העסקה שברצונך לבטל.
  • ביטול ההזמנה לפני שליחת המוצרים ללקוח (לפני יציאתם ממחסני החברה לחברת השליחויות), לא יחויבו דמי ביטול.
  • ביטול ההזמנה לאחר שליחת המוצרים (לאחר יציאתם ממחסני החברה לחברת השליחויות), יחויבו דמי ביטול בשיעור של 5% ממחיר הטובין או 100 שקלים חדשים לפי הנמוך מבניהם, החזר כספי יינתן בהתאם להוראות החוק.
  • ככל שביטול ההזמנה נעשה לאחר קבלת המוצרים בידי הלקוח, ניתן יהיה להחזירם במסגרת ביטול העסקה רק באחד מסניפי רשת WeShoes. ניתן למצוא את רשימת הסניפים שלנו בעמוד הבא: איתור סניפים.

טופס ביטול עסקה